"Tanrım bu nasıl oldu?" dedi Montag.
"Daha geçen gece her şey yolundaydı ve sonra bir baktım ki boğuluyorum. Bir insan kaç kez dibe vurup da yaşamayı sürdürebilir? "
Ne? Milton'dan alıntı yapan insanlar mı ?
Sofokles'i hatırlıyorum diyenler mi? Sağ kalanlara insanlığın iyi bir yönü de olduğunu mu hatırlatacaklar?
Birbirlerine atmak için taş toplayacaklar sadece..
Bir insanın siyasi açıdan mutsuz olmasını istemiyorsan bir meseleyi iki farklı açıdan sunma ki kaygılara kapılmasın; tek bir açıdan sun. Daha da iyisi hiçbir açıdan sunma. Bırak savaş diye bir şey olduğunu unutsun. Hükümet verimsizse, kadroları fazla şişkinse ve vergi manyağıysa, insanların onunla ilgili kaygı duymasındansa hükümetin bunların hepsi birden olması daha iyi.
...