Kelimeler başımıza neler getiriyor, anlatmak bizi ne duruma düşürüyor, görüyor musunuz? Ah bu yıkıcı kelimeler ah, ahh.. İnsanları başka şekilde gösteriyorlar artık. Karşındaki de insanları kelimelerin vasıtasıyla tanır. Halimiz hal değil!
Gitmek ve gelmek adlı iki sözcüğün macera, üzüntü, hüzün ve ölümle dolu olduğunu nereden bilecektim ki! Bu yolculukta az, ama çok az mutluluk da olduğunu nereden bilecektim ki ? Dönüşün gittikçe daha da güçleşeceğini nereden bilecektim ki !!