Kübra

Kübra
@Kbrhrdm
... yahu bu senelerim ne uğruna gitti, neler sığdı bu yıllara?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi gönlüm bin ayrı nehre bölündü. Söz denizine döküldü her biri. Öyle doldum ki sözlerle, konuşmalıyım; aksi halde boğulacağım...
"Nasıl yani yalnız? Hiç insan yüzü görmediniz mi? " "Hayır, görmesine görüyorum, ama yine de yalnızım."
Ve bütün olan bitenden sonra ne değişti ki? Herkes öldü neticede, iyisi ve kötüsü güçlüsü ve zayıfı, yaşamayı seveni ve yaşamaktan nefret edeni. Hepsi öldü. Her şey sona erdi.
Dünya, tam anlamıyla kendi etrafında dönmeyi bırakmış ve yok olmuş gibiydi.