Kübra

Kübra
@Kbrhrdm
Bakteriyologların geçmişte diğer mikropları yok ettiği gibi bu yeni mikrobun üstesinden gelmek için de bir yol bulacaklarına çok emindik. Fakat sorun şöyle ki mikrop insanoğluna şaşırtıcı bir hızla zarar veriyordu ve vücuduna girdiği her insanı kaçınılmaz bir şekilde öldürüyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yemek bulmak ne kadar kolaylaşırsa insanlar o kadar kolay çoğalıyordu; insanlar ne kadar çoğalırsa o kadar iç içe yaşıyordu; insanlar ne kadar iç içe yaşarsa o kadar değişik türde mikrop, hastalık üretiyordu.
Duygusuz ve mantıklıydı. Bir şey ya vardı ya da yoktu. İşte o kadar.
... İnsanlar kaçınılmaz bir şekilde unuturlar çünkü.