evren

evren
Kayra dinliyorum
Merhaba takip ettiğim okurlar,
Gönderilerinizi tekrar paylaşırsanız çok sevinirim. Bazılarınızın gönderileri hiç akışıma düşmüyor, özel olarak sayfalarınıza girip hepsini birden beğeniyorum o zaman da seri beğeni olduğu için açıklama yapma gereği hissediyorum. Amacınızın beğeni almak olmadığını biliyorum (ki oladabilir) ama bende gönderilerinizi görmek istiyorum. Kitaplarla kalın. 🍒 *Bu arada okumadan neredeyse hiçbir gönderiyi beğenmem. Bu yüzden arada gönderilerinizi beğenmiyorsam okumaya vaktim olmamıştır. :)*
1000Kitap
Reklam
100 dere tepe düz ördek suda yüz
"Yalnız kalmadan hakiki mutluluğu bulmak mümkün değildi."
Sayfa 51 - TİBKY
1000Kitap
"Yalnız bırakın beni!"
Sayfa 58 - TİBKY
1000Kitap
"Döven kişi, dövdüğünü değil, kendini aşağılar."
Sayfa 40 - T.İ.B.K.Y.
1000Kitap