Gönderilerinizi tekrar paylaşırsanız çok sevinirim. Bazılarınızın gönderileri hiç akışıma düşmüyor, özel olarak sayfalarınıza girip hepsini birden beğeniyorum o zaman da seri beğeni olduğu için açıklama yapma gereği hissediyorum. Amacınızın beğeni almak olmadığını biliyorum (ki oladabilir) ama bende gönderilerinizi görmek istiyorum. Kitaplarla kalın. 🍒
*Bu arada okumadan neredeyse hiçbir gönderiyi beğenmem. Bu yüzden arada gönderilerinizi beğenmiyorsam okumaya vaktim olmamıştır. :)*