Herkesin okuması gereken bir kitap bence. Hikayelerle hem anlatıp hem düşündüren, paranın kurallarını en iyi anlatan kitaplardan birisidir. Bakış açınızı ve vizyonunuzu çok geliştirecektir. Sonuçta hepimizin hayatında paranın bir yeri var...
Yıllar yıllar önce hayatımda okuduğum ilk kitaplardan... Bana kitap okumayı sevdiren kitap işte bu. Heyecanla okuyup bir günde biritmiştim. Tabi hala kitaplığımdan çıkarmadım :)