Yıllar yıllar önce hayatımda okuduğum ilk kitaplardan... Bana kitap okumayı sevdiren kitap işte bu. Heyecanla okuyup bir günde biritmiştim. Tabi hala kitaplığımdan çıkarmadım :)
Ben şuna inanıyorum ki, üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de istikbalin olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız...