İki kendim varmış maviş anne
Biri benmişim biri mutsuz
Ben ölürsem maviş anne, mutsuz için
Dünyanın bütün sabahlarına bir bilet al.
Ben ölürsem mutsuza iyi bak!
Öncelikle bütün Ahmet Ümit kitaplarını beğendiğim gibi bu kitabını da çok beğendim ve bütün okurlara tavsiye ederim. Kitap üç farklı polisiye hikayeden oluşuyor.
Üç hikayede de Türk toplumunun çeşitli sorunlarına değiniyor. Özellikle ikinci hikaye olan “Overlokçu Kız” bölümü ülkemizdeki kadın cinayetleri konusunu işliyor. Benimde en sevdiğim bölüm o oldu.