K.A

Kendi kendime şöyle düşündüm: 'Adam bir yıllık hazırlık yapıyor, oysa gün batmadan öleceğini bilmiyor.'
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünyada barış, insanda iyi niyet olmalı!
"Tatlı gençlik yıllarından, ileri yaşların sert katı yıllarına giderken tüm insancıl eğilimlerinizi, duygularınızı yanınıza almayı unutmayın, yolda bırakmayın..."
"Ne garip yaratıklarız; başkalarının gözünde nasıl göründüğümüzü düşünmekten, kendimizi yaşamayı unutuyoruz."
"Ölüm olmasaydı hayat bütün güzelliğini kaybederdi"