Yazarın yaşadıklarını yüceltmenin ya da yermenin bir anlamı yok. Hayatta herkese sunulan şartlar aynı değildir. Yine de, yaşamımızın belli bir evresinden sonra bağımsızlığımızı kazandigimizda kimliğimizi oluşturmak ve kendimizi kime ya da neye emanet edecegimiz bizim seçimimizdir. Seçimler uzerine dusunmek icin iyi bir metin.
Yazarın kalemi oldukça güçlü, ve yazılanı yaşatıyor bu kalemden mahdum kaldığımız için üzgünüm.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kim olacağınıza, seçimlerinize, ne hissedeceğinize, neyi duyumsayacaginiza karar verenin kendiniz olmaması durumunda neler olur? Tüm bunları bir çocuk bedeninde taşımak kolay midir?