Bir çok insan, ağlayan birisini gördüğü zaman belki kendi içinde oluşan rahatsızlığı gidermek belki karşı tarafa yardım etmek arzusundan, karşı tarafı teselli etmeye, susturmaya çalışır. Aslında bu durumlarda yapılmaması gereken şeylerden birisidir bu. Ağlayana saygı duymak gerekir. Ağlamak hayat sonucu içimizde oluşan basıncın bir nevi dışa aktarımıdır. O basınç dışarı çıkmak istiyorsa izin verilmelidir.
Bazı insanların geçmişinde yaşadıkları yada yaşayamadıkları o kadar ağırdırki geçmiş geçmişte kalmaz, tüm zamanlara hakim olur. Sen yeni bir hayat yaşadığını zannedersen de eski bir filmin bir sahnesi gibi tekrar tekrar oynamaya mahkum edilmiş gibisindir...