" Hep aynı saatte gelsen iyi olur"dedi tilki.
"Sözgelimi öğleden sonra saat dörtte gelecek olsan ben saat üçte mutlu olmaya başlarım.
Her geçen dakika mutluluğum artar. Saat dört dedimi meraktan yerimde duramaz olurum. Mutluluğumun armağanını veririm sana ama gelişi güzel gelirsen içimi sana hangi saatte hazirlayacağimi bilemem.
Ayinsiz olmuyor..."
"Sana kervankiran derler
Bana dertli Kerem derler
Yare ikrar veren derler
Niye doğdun sarı yıldız, mavi yıldız
Evler yıkan, beller büken
Kanım döken, Kervankıran