Neşe keleş

Neşe keleş
@Keles_nese
Reklam
"ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur."
" Hep aynı saatte gelsen iyi olur"dedi tilki. "Sözgelimi öğleden sonra saat dörtte gelecek olsan ben saat üçte mutlu olmaya başlarım. Her geçen dakika mutluluğum artar. Saat dört dedimi meraktan yerimde duramaz olurum. Mutluluğumun armağanını veririm sana ama gelişi güzel gelirsen içimi sana hangi saatte hazirlayacağimi bilemem. Ayinsiz olmuyor..."
Kederliydim ama onlara, ,"yorgunum" dedim.
"Sana kervankiran derler Bana dertli Kerem derler Yare ikrar veren derler Niye doğdun sarı yıldız, mavi yıldız Evler yıkan, beller büken Kanım döken, Kervankıran