Okuduğumda sabancı ailesi hakkında saygım arttı. Özdemir sabancı suikastinin neden bu kardeşe karşı yapıldığınıda öğrenmiş oldum. Aile şirketi kurmanın zorluğunu ve dikkat edilmesi gerekli noktaları öğrendim. Yazım dili güzel, akıcı.
Bu kitabı okuyana kadar roman seven ve okuyon biriydim. Ama bu kitaptan sonra artık kurgu romanları okuyamaz oldum. Çünkü hiç birinde bu ve devamınolan banko daki kadar keyif almıyordum. Harika bir dili var. Sürükleyici. Zamanının dünya çapında en çok satan kitapları arasına girmiştir.