Kenan

Kenan
@Kenan7
Dinginlik sancısı..
Hayat reddedemeyeceği kadar güzel ve gerçek, bu hayatta umut, sevgi dostluk insanlık var! Ölümse boş bir kağıt...
Sayfa 533·Kitabı okudu
Reklam
Yaralarla oynamayı becerememiştim zaten hiç bir zaman. Kimsenin kanayan dizine üflemedim bu güne kadar.
Sayfa 525·Kitabı okudu
Hiçbir şey hayatın sonu değildir. Hayatın sonu bile hayatın sonu değildir! Çünkü sen ölürsün başkaları yaşar!
Sayfa 476·Kitabı okudu
Ona aşıktım. Hiçbir canlıyı sevmediğim için o aralar, depolanmış bütün aşkım onaydı. Belki de fazla geldi zayıf vücudunun zarif omuzlarına.
Sayfa 472·Kitabı okudu
Kendimizi bir binanın tepesinden hep beraber boşluğa bırakmayışımızın nedeni yarındı!
Reklam