Kenan

Kenan
@Kenan7
Dinginlik sancısı..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bilmek hiçbir yalnızlığa benzemiyor Bir kuyu çanına dönüyor dünya..
Seni unutacak ömrüm kalmadı Bir soğuk zamanın akşamında Dönüp yine sana başlıyorum..
Eşyaların gülümsediğini sende gördüm.
Gidelim diyorum. Gidelim diyorsun. Sermayemiz hayal.