Kenan

Kenan
@Kenan7
Dinginlik sancısı..
Ölümü de dünyada yaşıyormuş insan Gövdem kalbimin darağacı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen bir tanrı masalısın bundan sonra Ben evin eşiğinde Her gün ipe çekilen bir eski rüya.
Rüzgar değil, dünya soluk alıyor Savrulup duruyorum saçından tırnağına.
Nereye gidiyorsun bırakıp beni Güzelliğin tanrısı nereye...