Kenan

Kenan
@Kenan7
Dinginlik sancısı..
Bu kadarmış bizi büyüten acı Bu kadarmış içimizde yanan ışık Bu kadarmış yeryüzüne düşen gölgemiz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Harfim, hecem, cümlem Bütün hatıralarımızı toplayıp geleceğim Ayrılık o zaman tamam olacak..
Uzun sürmeyecek odaların soğukluğu Bir gün yapraklarımız değecek birbirine Sen o gün geleceksin evine Ben o gün geleceğim evine..
Kefenimi toprağın altına sermedikçe, Elimi çekmem senden, çekmemi bekleme
Yaşamak diye el çırptığım ne varsa Şimdi bir ölüm türküsü bir hatıra yangını Yalnızlık çark dönüyor üstümde.