Kenan

Kenan
@Kenan7
Dinginlik sancısı..
Başka insanların baktığı pencereler güleç, başka güneşlerin vurduğu sular derin ve maviydi.
Sayfa 10
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Küller altındaki köz için bir yudum soluk isteyeceğim.
Sayfa 8
Günlerdir yoksun. Öfkeni bile özledim. Nasıl bir uzaklıktan geleceksin bilemiyorum. Ayrılıktan medet umar oldum. Kaşlarının işaret ettiği yerde duracağım. Kararan gümüşler gibi duracağım. Bir ülkenin acılarına tutunarak özür dileyeceğim. Işıklı bir korunak arayacağım sesinin kıvrımlarında. Gelmen iyiliktir diyeceğim.
Sayfa 8
Bütün hapishanelerin penceresi yaptım seni. Sonra tuttum kenar mahallelerin yalnızlığını gösterdim, bir özür, bir bağışlanma umuduyla.
Sayfa 7·Kitabı okudu
Nereye gidersem gideyim seni yürüdüm hep. Sevincini bir barış, bayram sabahı gibi taşıdım içimde. Sesine güvendim, gözlerine en çok yakışan o sürekli yaz ikindisine.
Sayfa 7·Kitabı okudu