"Okumaktan başka yapacak işim, gidecek tek yerim yoktu, çünkü çevremde saygıya layık, beni kendine çekebilecek bir meşguliyet bulamıyordum."
Dostoyevski
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sadi Şirazi' nin "Bostan" isimli kitabını okumuş beğenmiştim. "Gülistan" Kitabınıda bu nedenle almıştım uzun süredir elimdeydi azar azar okudum. Oldukça akıcı sade bir kitap insan hayatına hayat rehberi niteliğinde bir yol gösterici klavuzda diyebinir. Bir çok konuda güzel tespitleri mevcut, içinde güzel kısa hikayeler var düşündüren, tebessüm ettiren.