Kerime Günaydın

İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları, kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım, oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş. Seven insan Tanrı’nın, Tanrı da onun içindedir, çünkü Tanrı sevgidir.
Sayfa 27·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Kerime Günaydın

, bir kitap okudu
Puan vermedi·167 syf.·
20 günde okudu
·
2025 3. kitabı
Barış Bıçakçı
7.6/10 · 10,1bin okunma
En büyük ahlaksızlık, demiştim kendi kendime, bir aşkı yaşamamaktır. Hayatı mümkün olan en geniş haliyle yaşamak gerekir.
Sayfa 105·Kitabı okudu
Çünkü aşk eşitler arasında yaşanır. …Eşit değilseler bir taraf diğerinin esiri olur, diğeri de ona eserim diye bakar.
Sayfa 87·Kitabı okudu
Yakınlarını kaybetmek türünden felaketlerin etiketlerini hemen oracıkta ararız, ama çok uzakta bir yerde de olabilir, ancak zamanı geldiğinde ortaya çıkar.
Sayfa 63·Kitabı okudu