Kerim tatlı

Kerim tatlı
@Kerimtatli0
Konuşmak susmanın kokusudur. Ya sus-git, ya konuş-gel, ortalarda kalma. Özdemir Asaf
Şiir
Reklam
Umudun ölmesi, insanın ölmesinden daha beterdir.
1000Kitap
Konuşan insan, öyle kolay kolay dertten ölmez. Bir insan konuşmadı da içine gömüldü müydü, sonu felakettir.
1000Kitap
İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli.
1000Kitap