birden hatırladık seninle buluşamadığımız günleri gel ey büyük bakış yüce suskunluk gel artık beri
kentleri ve kasabaları ve köyleri çevirdik senin adına kapıları tutmaktan artık herkesin nasır oldu elleri
olsun daha da tutarız sen varsan düşüncemizde ama gel tutarız karaları ve denizleri ve yaşayan yürekleri
"... senin hüznün bir yazgıdır, bir eski zamandır büyüksün artık büyük dirimine beni inandır
bir değişmezlik sanırsın çoktan beri her şeyi oysa bir vakitler güneyde öyle kötü kullanılmış ki..."
Onlar ümidin düşmanıdır sevgilim,
akar suyun,meyve çağında ağacın,
serpilip gelişen hayatın düşmanı.
Çünkü ölüm vurdu damgasını alınlarına:
çürüyen diş, dökülen et -,
bir daha geri dönmemek üzere yıkılıp gidecekler.
Ve elbette ki sevgilim, elbet,dolaşacaktır
elini kolunu sallaya sallaya,dolaşacaktır
en şanlı elbisesiyle: işçi tulumuyla
bu güzelim memlekette hürriyet..."
instagram.com/reel/DXycGZ3NR0...