Ağrın var mı?
Hayır, dün geceden beri yok. İyiyim.
Kusura bakma sen de dün yerde yattın.
Yatakta yat demeye de utandım.
Umarım sırtın ağrımıyordun
Yastık vermeyi teklif ettiğimde de reddettin.
Böyle içime sinmedi.
Bu gece ben yatayım yerde,
sen yatakta yat. Olur mu? Anlaşalım.
Ağrın yoksa iyi.
Söylediğim onca şeye bunu mu diyordu?
Uzun zamandan beri okurken en çok sıkıldığım kitapların sanırım başında gelir.Ana karakter kızımızın sanki abisinin düğününe abiye seçer gibi bi ona bi diğerine gidip kararsız kalması beni çok sıktı ne istediğini bilmeyen karakterlerin kitabını okumayı sevmiyorum ben.