KeskinEk

Ağrın var mı? Hayır, dün geceden beri yok. İyiyim. Kusura bakma sen de dün yerde yattın. Yatakta yat demeye de utandım. Umarım sırtın ağrımıyordun Yastık vermeyi teklif ettiğimde de reddettin. Böyle içime sinmedi. Bu gece ben yatayım yerde, sen yatakta yat. Olur mu? Anlaşalım. Ağrın yoksa iyi. Söylediğim onca şeye bunu mu diyordu?
Reklam

KeskinEk

, bir kitabı okumaya başladı
Şevval Demirdöğer
8.7/10 · 157 okunma

KeskinEk

, bir kitap okudu
10/10
·464 syf.·
2026 19. kitabı
Meryem Soylu
8.3/10 · 165 okunma
​"Sevda denilen şey bir oda bir salon. Kalp ile bakarsan köşk, akıl ile bakarsan virane.
Bu olmamış bence
4/10
·312 syf.··
2026 18. kitabı
Uzun zamandan beri okurken en çok sıkıldığım kitapların sanırım başında gelir.Ana karakter kızımızın sanki abisinin düğününe abiye seçer gibi bi ona bi diğerine gidip kararsız kalması beni çok sıktı ne istediğini bilmeyen karakterlerin kitabını okumayı sevmiyorum ben.
Artık Rol YapmıyorumVi Keeland · Yabancı Yayınları · 2025244 okunma
Reklam