Esra Ş Öztürk

Esra Ş Öztürk
@Kesmisarse
-We are waiting for Godot..
''Uzunca süre maske takarsan, altındaki kişiliği de unutursun.'' -V For Vendetta.
Sinema
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayalet Süvari oldu size balkabaklı gulyabani.
7/10
·110 syf.··
2019 116. kitabı
Hayalet süvari ?. Bu kitapla ilgili yorumlarımı paylaşmazsam içimde kalacak. Malesef kitap benim için bir hayal kırıklığıydı. Beklentimin çok çok altında kaldı çünkü; birinci sebep gotik-korku kapsamında bir kitap lakin kitapta çok fazla o havayı sezemedim. Diğer sebep ise film yapıtını izledim. Ve çok güzeldi, kitap filmin yanında fazla sönük kalmış. Kitapta gözüm hep hayalet süvariyi aradı başından sonuna kadar ha şimdi çıkacak , ha şimdi diye diye kitabı bitirdim.Son on sayfasına kadar hayalet süvarinin “h” sini göremedim. Burası spoiler içeriyor ; son on sayfasında da hayalet süvarinin “imitasyonunu”(kitabın sonunda yerde parçalara ayrılmış balkabağından süvarinin gerçek olmadığı okur tarafından anlaşılıyor.)yani sahtesini gördük.Süt kardeşlerdeki Gulyabani emsali. “Gerçek” gulyabani peşinde koşan seyicinin filmin sonunda kâhyanın gulyabani olduğunu öğrenmesi gibi ; Aynı şekilde hikayede hayalet süvarinin peşinde koşan okurda aynı sahtelikten muzdarip malesef.Genel olarak güzel bir kitap ama dediğim gibi korkuyu, kasvetli atmosferi çok hissedemedim.Korku olarak okuyucuyu tatmin etmiyor.Kitabın içeriğinde kesik başlar, dökülen kanlar, yürüyen cesetleri hayal ediyorsanız okumayın :) Kurgusuyla çok oynanmış olsa da korku-gotik tadında filmini öneririm.
Hayalet SüvariWashington Irving · Alfa Yayıncılık · 2015826 okunma
“... Falanca durağa şimdi geliriz göğe bakalım İnecek var deriz otobüs durur ineriz Bu karanlık böyle iyi afferin Tanrıya Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun Herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda Beni bırak göğe bakalım...” -Göğe Bakma Durağı/Turgut Uyar
Şiir
Zamanını insanlara açıklama yaparak harcama. Çünkü onlar duymak istediklerini duyarlar. -Paulo Coelho
Edebiyat