Adrasteia

Adrasteia
@Ketamin
Kaldı işte. Çayımız bardakta, Çocukluğumuz sokaklarda, Mutluluğumuz kursağımızda, Sevdiklerimiz uzaklarda... #ÖzdemirAsaf
Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Bazen sadece yorgun oluyor insan. Ne küs , ne yalnız, ne de aşık “
Şiir
Ne ektiyse onu biçer mi ?
Korkuyoruz.Düşünmekten ve sevmekten korkuyoruz.İnsan olmaktan korkuyoruz.İnsana benzetirsek onlara acımaktan korkuyoruz.İşin içine bir kere acıma girerse ondan bir daha kurtulamamaktan korkuyoruz.
Mağlup mu desem, mahçup mu? Ama ikisi de değil, Ben garip, sen güzel, dünya mutlu... Öyle tuhafım bu akşamüstü.