Adrasteia

Adrasteia
@Ketamin
Ne ektiyse onu biçer mi ?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Korkuyoruz.Düşünmekten ve sevmekten korkuyoruz.İnsan olmaktan korkuyoruz.İnsana benzetirsek onlara acımaktan korkuyoruz.İşin içine bir kere acıma girerse ondan bir daha kurtulamamaktan korkuyoruz.
Mağlup mu desem, mahçup mu? Ama ikisi de değil, Ben garip, sen güzel, dünya mutlu... Öyle tuhafım bu akşamüstü.
Gündüzler neyse de geceler büyük sıkıntı.
Bekle dedi , gitti Ben beklemedim , o da gelmedi Ölüm gibi bir şey oldu Ama kimse ölmedi...
Şiir