Hikaye kitabı okumayı çok fazla sevmeyen biri olarak bu kitabı büyük bir zevk alarak okudum . Yazarın Sherlock Holmes serisinin bazı kitaplarınıda okumuş olduğum için pozitif bir ön yargıyla kitabı okumaya başladım ve yanılmamışım, kitap zaten çok kısa tek oturuşta bitirebileceğiniz türden içinde üç tane hikaye var benim favorim kesinlikle "Tot'un Yüzüğü" adlı hikaye oldu. Yazarla tanışmak içinde güzel bir kitap olabilir diye düşünüyorum. Sonuç olarak kitap çok sürükleyiciydi merak unsurun her hikayede ön plandaydı okuyacaklar keyifli okumalar dilerim:)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!