İnsan... Unutmayı bir türlü öğrenemeyip de hep geçmişe bağlı kaldığı için şaşar durur kendi kendine. İstediği kadar ileri ve çabuk yürüsün, zinciri ile birlikte yürür, hızla akıp geçen olaylara bağlıdır yine de.
#FriedrichNietzsche
Kurt Seyt ve Shura...
Yüreğimde bir sızı ve boğazımda bir yumruyla okudum tüm kitabı. Karakterlerin yaşadığı onca acı, hüzün sanki kendim yaşamışım gibi etkiledi beni. Seyt ve Shura'nın aşkı ve tüm yaşadıkları hayatım boyunca kalbimde hissedeceğim bir yaşantı oldu benim için.
Kitap tüm duyguları, konuları içinde barındıran herkesin okuması gereken mükemmel bir kitap. Okurken yaşayacağınız acıları da kabullenip bir an önce okuyun derim..