Kevser

Kevser
@Kevser_AY
Vasiyetimdir; eşyalarımı olmayana verin, kitaplarımı olana. K.AY
Şükranlarımı arz etmek zor. Layık olmaya niyazım ise daimi!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her nefes nazarınızdan dûr olmamak endişesindeyim. Gerisi geçiyor efendim.
Ne ki, ayların ve günlerin seyli içinde yuvarlanıp giderken "Mühim olan, bizim dünyadan beklediklerimizi bulmaktan ziyade, dünyanın bizden beklediklerini vermeğe çalışmaktır" deyip didinmenin teselli ve ümidi içinde olmakla bir nevi rahatlık duymaya çalışmak ile avunmaya mecbur oluyoruz.
Benim için eski harfleri kullanmak büyük bir zevk. Ne yazık ki bizden sonraki nesillerin ellerinden bu hazine alındı.
Hani konuşmasak belki daha iyi anlaşacağız. Ammâ olmuyor işte.