Kevser

Kevser
@Kevser_AY
Vasiyetimdir; eşyalarımı olmayana verin, kitaplarımı olana. K.AY
Dünyanın çok güzel olduğunu biliyorum. Fakat tâ içimde "bana ne" diyen biri var.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne mâzi yüküm var çok şükür, ne de hâlin ağırlığı. İstikbal endişesinde de değilim. Esasen en küçük şikayet dahi nankörlük olur. Her bakımdan lütuf ve ihsan içindeyim.
Fazla okumam yok! Yazmam ise hiç! Kültürlü sayılışım çevremin cehlindendir.
Hiç şüphe yok ki, eskisinden kolay da olsa yeniye intibak bir hayli zorlukludur.
Allah'ımdan hayırlı bir sükûnet ve müsait bir çalışma imkanı diliyorum.