Tek kelimeyle efsane bir kitapti.Yasam standartlarını yükseltmek kendini ve içinde yaşadığı toplumu geliştirmek isteyen herkesin okumasını şiddetle tavsiye ediyorum.nitekim bu kitap hayatımda çok radikal kararlar almamda öncülük etti ve bu kararları uygularken de istikrarlı olmamda etkili olacağına inanıyorum.
Ülke halkının çoğunluğunun böyle ilkel, görgüsüz ve eğitimsiz olmasına seyirci kalmak ayıptır, suçtur. Uygarlık ışığıyla aydınlanan bir insanın buna duyarsız kalması cinayettir.