O gün bıraktım herkesle her şeyi konuşmayı. Susmanın ve kendi içinde kendimle konuşmanın daha zararsız olduğunu o zaman anladım. İnsanlara kendini çok belli etmemek gerektiğini fark ettim de kendi içimde saklandım. Çünkü insanlar senin zayıflıklarını, zaaflarını, hassaslıklarını öğrenirlerse gün geliyor da hep oradan canını yakıyorlardı. Ve hassas kalpler için böyle bir dünyada yaşamak eziyete dönüyordu. Ben de o gün karar verdim bedenimi kendime bir zırh haline getirmeye. Başarıp başaramadığımdan emin değilim...