Kevser Öztürk

Eskiden derdim ki 'İnsanın başına gelebilecek en kötü şey yapayalnız kalmasıdır' Öğrendim ki İnsanın başına gelebilecek en kötü şey yapayalnız hissetmesine neden olan insanlarla yaşamasıdır. Goethe
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben, şu anda iki insanım.Biri herşeye ağlıyor; öbürü herşeye gülüyor...YK
Beklentisi yüksek olan kadınların yalnızlığı daha koyu olur.Çünkü ummak ve beklemek kadınlığa verilmiş iki cezadır.
İnsan, keder ve sevinç zamanlarında kalbinin katlanabileceğinden fazlasını diğer hassas bir kalple paylaşmak ister..
Sayfa 36
Edebiyat
-Fakat Hanımefendi,kalbimin bütün sırlarını böyle inceden inceye bilmeniz doğrusu beni hayrete düşürüyor. -Bu bilgim felâketimizin benzerliğinden dolayıdır...
Edebiyat