Ayrılığın bu kadar zor olduğunu bilse kim başkasıyla yakınlaşmaya cesaret edebilir? Yürekte her seferinde bir kez daha ölmeye devam ediyorlar, değil mi? Seyahate çıkarken komşudan arada bir uğrayıp sulamasını rica etmeyi unuttuğunuz zavallı bir bitki gibi ve bu çok üzücü...