Çoğunlukta cahillerin olduğu yerlerde daha kötü olanın hep kazandığı, kötünün kendini olduğundan farklı algılatarak kişisel çıkarları için kazanmak/kalmak için her yolu denediği,
kaybedenler kulübün de bi'şekilde teselli bulduğu oyunun adı: "Demokrasi"