K.U

K.U
@KeziU
•Yönetim Bilişim Sistemleri Uzmanı • Sağlık Bakanlığı/Sağlık Teknikeri
Lisans
Konya
408 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hiçbir neden yokken, içini kadim bir korku kemirmeye başladı.
İnsan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

K.U

, bir kitap okudu
Puan vermedi·448 syf.·
41 günde okudu
·
2025 3. kitabı
Ahmet Ümit
8.5/10 · 13,3bin okunma
İnsan zayıf bir mahluk Nevzat Bey, gerçekle her zaman yüzleşemiyor
İnsanlar çaresiz, insanlar perişan, insanlar umutsuz. Nasıl korusunlar bu şartlarda ruh sağlıklarını?
Tümüyle haklıydı, belki eskiden de berbat bir yerdi dünya, belki eskiden de bu kadar bencil, bu kadar acımasız, bu kadar aptal, bu kadar cahildi insanlar ama bu kadar cüretkâr değillerdi.