Adım Eftalya ve belli bir yaşa kadar adımı çiçekten aldığıma inandım.
Çiçeklere bağlılığım, onları bu kadar içselleştirmemin bir nedeni de kendimi hiç sevmediğim o dönemlerde adının anlamı çiçek olan bir kızın, o çiçekler kadar güzel olmasını dilemekten geliyordu.
Aslı Arslan
"Dik kafalık etmesin, maazallah kafası mafası kırıl sonra. Allah korusun tabii evlatlarımızı." Babamın gözü tekrar seğirdi. "Kırılmasın kafası sonra."
Hakan abi göz ucuyla bana bakıp, "Tabii," dedi. "Kırılmasın..."
"Yani, kafa kırılması zor. Tamiri de zor olur."
"Yani..." Muşta yavaşça gülümsedi.
"Yani öyle. Kafasına dikkat etsin."