Gulshan21

Ölüm, hayatta olmanın bedelidir.Hayatsa ölüme razı olmanın ödülü.
Reklam
Doğanın sessiz sedasız "soluşunun" yanında,coşkulu bir duygu selidir sonbahar.
Ne mutlu yaşamlarını kimseye emanet etmeyenlere.
Sayfa 100·Kitabı okudu
Ben,genellikle kendi derinliklerimde bile henüz tasarlanmamış eylemlerin,dudaklarımı uzatırken aklıma bile getirmediğim sözcüklerin,tamamına erdirmeyi umursamadığım hayallerin kuyusuyum.
Sayfa 99·Kitabı okudu
Utangaçlık asil bir huydur,ne yapacağını bilememek övünülesi,yaşama becerisinden yoksun olmak ise insanı yücelten bir özelliktir.
Sayfa 99·Kitabı okudu
Reklam