Bazı insanlar yaprak sesi,kuş sesi,su sesi sever.Doğada yürümek,yağmurda ıslanmak sever..Bir şarkı sever saatlerce bıkmadan dinleyeceği.Bir kitab sever, onu koklamadan diğerine keçemediyi .Kendi mutluluğumuzu kendimiz yaratalim;mutluluğumuzun anahtarını Ellerimizle başkasinin avcuna koymayalım.🥰💙.