Sen niye aramıyorsun hayatım?
- Aa olur mu öyle şey ayol. Ilkönce erkeğin araması gerekir.
BRAVO SİZE!..
Daha ilişki başlamadan YÖNETİCİ'nin kim olduğunu sessiz bir şekilde belirttiniz.
Erkek sizi ararsa, ilişki ihtimali var ...
Erkek sizi aramazsa, ilişki olmayacak ...
Erkek isterse, sizinle olacak. ..
Erkek istemezse, sizinle olmayacak ...
Erkek isterse, görüşeceksiniz ...
Erkek istemezse, görüşmeyeceksiniz ...
Bir iş başvurusu yaptığınızda da aynı şey olur, farkında mısınız?
Firma sizi ARARSA ancak görüşebilirsiniz.
Firma sizi İSTERSE, orada çalışmaya başlarsınız.
Firmanın paşa gönlüne göre olur her şey. ÇÜNKÜ ORASI . . .
BIR ŞIRKET ve karar veren kişi sizin patronunuz olacak. Iş dünyasında elbette böyle AMA ilişkide DEGİL.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tamam, size çok romantik bir davranış gibi gelebilir. Belki de gerçekten öyledir, bilemiyorum. Bildiğim tek bir şey var, ilk adımı ÖZELLİKLE erkekten beklediğinizde ONU PATRON ilan ediyorsunuz, haberiniz olsun.