Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
- "Oku, oku da adam ol" denildi. Niye, "Oku, oku da kadın ol" denilmedi?
- Büyükleri kızdırdıysak, "Efendi ol, adam ol" denildi. Niye, "Efendi ol, kadın ol" denilmedi? Hatta belki daha bile iyisi, "İnsan ol insan" niye denilmedi?
İyi güzel, havanı attın, postanı koydun, hepimiz de GÜYA çok korktuk da en önemli soruya hala cevap vermedin. NEDEN?
- Neden erkeğin dediği olur?
- Neden hep erkek karar vericidir?
- Neden kadın erkeğin dediklerine boyun eğer?
- Neden kadın erkeğin malı gibi yaşar?
ister kadın olun ister erkek, bu sorulara verebilecek bir tek cevabınız olabilir:
- Eee şey, ÇÜNKÜ ÖYLE!
İşte hepsi bu kadar. Bir tek anlamlı, ayakları yere basan açıklama bulamazsınız. Halbuki tek bir açıklaması var, çünkü erkek korkaktır ve kendini hep ispatlamak ZORUNDA hisseder.
Her öfkelendiğinizde kendinize şunu sorun: "Şu an neden korkuyorum?" Göreceksiniz, cevabı hemen gelecek. Etrafınızda bulunan bütün erkeklere bir göz atın. Sürekli bir öfke içindeler. Çünkü sürekli korkuyla yaşıyorlar.