Kitabı ilkokul 3. sınıfa giden oğlumla okuduk. Oğlum kitabı okurken oldukça mutlu oldu. Çocuk kitabı olarak benimde hoşuma gitti. Kitabı ilkokul, 1,2 ve 3. sınıf öğrencilerine tavsiye ederim. Çocukların hayal dünyasının oluşumu açısından dünya çapında ün yapmış bir eser.