Şeyh Sadi Şirazi, 'Bostan' adlı eserinde diyor ki
Kapına bir garip gelirse, eli boş gönderme. Allah göstermesin belki bir gün sen de garip olur, kapıları dolaşırsın. Gönlü yaralı olanların hatırlarını sor, onlara bak. Belki bir gün sen de o vaziyete düşersin. Sen ki bir şey istemek için kimsenin kapısına gitmiyorsun; buna şükrâne olarak, kapına gelen yoksulu kovma, ona surat asma, onu tebessümle karşıla...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
*Polemiğe harcayacak vaktimiz yok!*
Bir kardeşime daha ulaşmaya çalışıyorum.
Bir gönül daha yapmak istiyorum.
Bir rekat fazla namaz kılınsın istiyorum.
Bâtıl bir santim daha geri gitsin istiyorum.
Gayretim ve yapabildiğim bu kadardır diye teselli oluyorum.
Nureddin Yıldız