1 Mayıs geldi mi, bir günlüğüne "emek kutsaldır" diyenlerin ertesi gün emeği en ucuza nasıl satın alırız hesabına dönmesi ne kadar da manidar…
Sloganlar atılır, pankartlar açılır ama işçinin alın teri yine aynı yerde, sessizce akmaya devam eder. Yılda sadece bir gün "hak, hukuk" diye bağıranlar, yılın geri kalanında hakkı görmezden gelmeyi ne güzel normalleştirmişler…
1 Mayıs’ta alkışlanan işçi, 2 Mayıs’ta yine görmezden gelinir..