Çok beğendiğim bir fantastik kitap. Okurken çok keyif aldım. Kitapta anlatılan olaylar çok güzeldi. Elizabeth Grey bir cadı avcısıydı ve onu cadılıkla suçluyordular. Kullandığı otlar cadılar aitti ve bu yüzden onun bir cadı olduğunu düşünüyorlardı. Ve Kim bilir başına neler gelecekti. Kitap eğlenceli ve bol maceralıydı. Yazarın anlatım şeklide güzeldi.