Aşkı bana sordular: Sana göre aşk nedir be amca, diye.
Aşk dediğin uyuşturucudur evlat. Hem de bu dünyada olabilecek en tehlikelisi...
Kanına yavaş yavaş karışır, farkına bile varamazsın.
Sonra bir an gelir, bir bakmışsın ki kanının en derinine kadar kemiklerinin en altına, iliklerine kadar işlemiş.
Aklını almış başından, feleğin şaşmış, deli divane olmuşsun.
Bağımlısı olmuşsun bu illete, bırakamıyorsun
Geçen her saat, dakika, saniye ona mecbursun artık onsuz yaşıyamıyorsun.
İçine işledikçe dünya güzelleşiyor gözünde, gerçekleri göremez oluyorsun
Gözlerin parlıyor, yüreğinde bir ateş yanıyor, yüzünde o sırıtış hiç eksik olmuyor
Sonra bir gün geliyor bırakıyor seni, arasan da bulamıyorsun
Yoksunluk yaşıyor, sağı solu dağıtıyor, çığlıklar eşliğinde etini koparıyorsun
Kanattıkça kanatıyor, parçalıyorsun kendini
Sokaklarda dolanıyorsun, üstün yırtık pırtık, dilenciden farksız
Geçiyorsun bir zamanlar mutluluktan seke seke koşarak geçtiğin kaldırımlardan
Debeleniyorsun sokak lambalarının altında
Gözlerindeki ışığı kaybediyorsun git gide
Her saniye daha çok benziyorsun bir cesede.