Melek ışık

Melek ışık
@Kitap_ve_keyfi
...Ayağı yerde, ruhu kanatlı...
İnşaat yüksek mühendisi
Yüksek lisans
Kuveyt
32 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Melek ışık

, bir kitap okudu
7/10
·160 syf.··
2020 7. kitabı
Miraç Çağrı Aktaş
7/10 · 12,5bin okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
7/10
·160 syf.··
2020 7. kitabı
Kendine hoşgeldin... Kitabın adıydı ilgimi çeken ilk başta. Aslında okuduğum kitaplar için olumsuz birşey yazmayı hiç sevmem, emeğe saygı duymak herzaman önemli. Ama fikrimi belirtmek gerekirse çok içsel yazılar ya da cümleler bulamadım. Daha çok hepimizin rahatlıkla kullanacağı bir dilde yazılmış bir günlük tadı bıraktı ben de. Yine de her fikir her cümle okunmaya değerdir... (Ayrıca yazarın birkaç kitabı daha var, onları okumadığımı da belirtmek isterim)
Kendine Hoş GeldinMiraç Çağrı Aktaş · Olimpos Yayınları · 201912,5bin okunma

Melek ışık

, bir kitap okudu
8/10
·256 syf.··
2020 6. kitabı
Bircan Yıldırım
7/10 · 3.750 okunma
8/10
·256 syf.··
2020 6. kitabı
Hayat cesurlara torpil geçer... Anlamlı ve bilgi dolu bir kişisel gelişim kitabı, sanki bir psikoloğa gitmişsiniz ve karşılıklı sohbet ediyormuşsunuz gibi ikili bir diyalogtan oluşuyor. Hepimizin mutlaka başından geçen bir durumla ilgili olarak yaşadığı bir tecrübeden dolayı hayatı sona ermiş gibi hisseden Dilhun'un, Vaveylâ ile karşılaşmasından sonra içsel olarak nasıl yavaş yavaş güçlendiğini, hayata ve olaylara bakış açısını nasil değiştirmesi gerektiğini, geçmişte hatırladığı ya da hatırlamadığı bazı olayların şimdiki andaki duygu ve düşünlerine nasil yön verdiğini güzel bir dille anlatıyor yazar. Diğer kitaplarını da okumak için şimdiden sıraya aldım :)
Hayat Cesurlara Torpil GeçerBircan Yıldırım · Destek Yayınları · 20183,750 okunma
3/10
·176 syf.··
2020 25. kitabı
Ben iyi ya da kötü diye kitapları ayırıp seçmeyi çok sevmiyorum. Ortada verilen bir emek olduğundan o kitaptan bir cümlenin bile benim düşünmeme sebep olma ihtimalini değerlendiririm. Bu kitabı 2 nedenle okumak istedim. 1.si çok fazla eleştiri aldığı için 2.si ise bu kitabı Şeyma Subaşı'nın birebir yazmayıp sadece anlattıklarını 3 editörün kaleme alması ve ortaya çıkan ürünü merak etmemden kaynaklı. Çerez gibi okuyup bitirebilirsiniz. Ben sosyal medyada Şeyma'nın takipçisiyim ve kim ne derse desin kendine özgü bir hayatı yaşamaya çalışması bile benim için bir değer. Ve sosyal medyanın şu anki hayatımızdaki yerine ve önemine bakınca, ismini her şekilde değerlendirmeye çalışması çok normal bir davranış. Bu kitapta herkesin eleştirdiği gibi yanlış insanlarla çalıştığına ben de katılıyorum. Aslında çok daha güzel bir dille tatlı bir atıştırmalık olabilecek bir kitap çok basit bir dille sönük kalmış...
Sadece ŞeymaŞeyma Subaşı · Dex Yayınevi · 2019220 okunma