Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına, ama unutma ki iyilik yapmak isteyenlerde çıkacak.
Kimi insanın yüreği karanlık, kimininki aydınlıktır.Geceyle gündüz gibi!
Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! İnsanlara karşı kendini koru!
"Fyodor Dostoyevski, insanın ancak acı çekerek olgunlaşacağını söyler. Bu açıdan bakınca İstanbul'un benim hayatımda çok önemli bir yeri var.
Çünkü ben bu şehirde olgunlaştım."
Büyük tasarı artık yavaş yavaş gerçekleşmeye,sabır,kararlılık sayesinde, ahlâka,bilince işlemeye başlamıştı.
Zihinlere atılan tohumlar artık yeşeriyor, kötü niyetli kişilere, onların olumsuz davranışlarına karşı koyacak kadar güçleniyordu..