Kitabı okurken hep ölümün kıyısında dolaştım. Umutsuzluk hali vardı üzerimde. Duygu ve düşüncelerim uyuşmuştu adeta. Kasvetli havada yürüyüş yapıyormuş gibiydim.
Kör BaykuşSadık Hidayet · İlgi Yayınları · 202036,7bin okunma
Sabahhtin Ali’nin kalemini çok beğeniyorum. Yine beğenerek okuduğum bir eseriydi. Kitabı okurken ağlamadım ama Raif beye, korkakça yaşadığı ve boşa geçirmiş olduğu bir hayat için üzülmüştüm. Biz bazı şeylere cesaret edemiyoruz ama yine de seviyoruz Raif bey bunu bize net gösteriyor.