Bazı insanları anlayamıyorum. Ben değer verdiğimi göstermek isterim. Sevdiğimi bilsin, kalbimdeki yerini görsün isterim. Ama maalesef kim çıktıysa karşıma, değer verdiğimi değil; ondan vazgeçtiğimi bilmek istedi. Yani üzünce , vazgeçtikçe karşındakinin gözünde değerli oluyorsun bu hayatta.
Çok sevip, çok değer verince değil.
- Arda Erel